Chal Emma

 

CHAL EMMA


            

En aquesta entrada us vull ensenyar un xal, concretament el xal Emma. Quan vaig comprar-me aquesta llana tenia clar que seria per fer-ne un, però no sabia com començar per tal de fer-lo de manera triangular. Doncs vaig trobar aquest patró per internet, concretament un video de "Las varetas de crochet" on t'explica com fer-lo tot:   https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=heQ2sGdIU0U
A mi m'ha ajudat molt fer aquest xal, ja que la majoria els pots començar iguals, i a partir d'aquí he fet uns altres. 
La llana que jo he utilitzat és un cabdell de llana Katia Paint, aquesta llana va canviant el color, podeu veure millor el degradat més avall. 

 En esta entrada os quiero enseñar un chal, concretamente el chal Emma. Cuando fui a comprarme esta lana tenia claro que seria para hacerme uno, pero no sabia como empezar para hacerlo de manera triangular. Pues encontré este patrón por internet, concretamente un video de "Las varetas de crochet" donde te explica como hacerlo todo:   https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=heQ2sGdIU0U
A mí me ha ayudado mucho hacer este chal, ya que la mayoría los puedes empezar igual, y a partir de aquí he hecho otros. 
La lana que yo he utilizado es un ovillo de lana Katia Paint, esta lana va cambiando el color, podéis ver mejor el degradado más abajo.  




 

Comentaris