JERSEI PICO SP

JERSEI PICO SP


  Aquí teniu el primer jersei que hem vaig fer! Estic molt orgullosa del resultat. Vaig començar molt nerviosa pensant que no ho sabria fer, quan ja portava bastant no sabia si quadraria tot, però un cop acabat me'l vaig ficar i estava perfecte! Quina il·lusió quan acabes un projecte i queda bé! A sota podeu trobar més fotografies del procés. 
El jersei és un dels projectes del llibre "50 proyectos DIY para todo el año" de The Sewing Box. Aquí podreu trobar molts projectes com jerseis, jaquetes, decoració... i de diferents tècniques com punt, ganxet, macramé...
Aquest jersei concretament és de santa pazienzia. Podeu trobar el seu perfil de instagram a @santapazienzia i la seva botiga a https://shop.santapazienzia.com/


  Aquí tenéis el primer jersey que me hice! Estoy muy orgullosa del resultado. Comencé muy nerviosa pensando que no lo sabría hacer, cuando ya llevaba bastante no sabia si cuadraría todo, pero una vez acabado me lo puse y estaba perfecto! Que ilusión cuando acabas un proyecto y queda bien! Debajo podéis encontrar más fotografías del proceso. 
El jersey es uno de los proyectos del libre "50 proyectos DIY para todo el año" de The Sewing Box. Aquí podréis encontrar muchos proyectos como jerseys, chaquetas, decoración... y de diferentes técnicas como punto, ganchillo, macramé...
Este jersey concretamente es de santa pazienzia. Podéis encontrar su perfil de instagram en @santapazienzia y su tienda en https://shop.santapazienzia.com/

Part davantera / Parte delantera

Part de darrera / Parte trasera

Mànigues / Mangas

Resultat final / Resultado final

Mi Lluna...

Comentaris